Garantijos įrankiams ir prekėms
-
Įrankiams ar prekėms suteikiamas garantinis laikotarpis, kurį nurodo gamintojas, skaičiuojant nuo pardavimo datos. Garantiniu laikotarpiu šalinami gedimai, atsiradę dėl surinkimo klaidų ar prastos kokybės medžiagų.
- Garantinis aptarnavimas atliekamas, jei pateikiama garantijos kortelė ar kitas dokumentas, kuriame nurodyta įrankio įsigijimo data.
- Intensyviai eksploatuojamus įrankius reikia pristatyti techninei apžiūrai kas 3 mėnesius arba pagal gamintojo rekomendacijas.
-
Garantija nesuteikiama tokiais atvejais:
- įrankis naudotas nesilaikant eksploatavimo sąlygų, numatytų instrukcijoje;
- įrankis mechaniškai arba kitaip pažeistas;
- gedimas atsirado dėl per aukštos įtampos ar jos šuolių (dėl kliento ar nesant jo kaltės);
- naudojant įrankį ne pagal paskirtį;
- dėl savaiminių detalių nusidėvėjimo(anglies šepetėliai, laidai, akumuliatoriai, jungtys, įrankių laikikliai ir kt.);
- gedimams, kuriuos sukėlė į vidų patekę pašaliniai daiktai, medžiagos, skysčiai;
- gedimams, kuriuos sukėlė stichinės nelaimės (žaibas, potvynis ir pan.);
- gedimams, kai nustatomi įrankio perkrovimo požymiai;
- gedimams, atsiradusiems naudojant medžiagas ar atsargines dalis, kurios nėra originalios arba rekomenduojamos gamintojo;
- jei įrankis buvo nekokybiškai remontuotas ne gamintojo autorizuotose aptarnavimo centruose;
- jei įrankis buvo ardytas ar kitaip paveiktas;
- laiku neatlikus privalomų profilaktinės priežiūros darbų, jei gamintojas taip nurodė
Atkreipiame dėmesį, kad:
- visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į servisą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;
- suremontuotoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
- pakeistoms prekėms garantijos sąlygos skaičiuojamos iš naujo t.y. kaip ir įsigijus naują prietaisą.
Garantinis remontas
- garantinį remontą gali atlikti tik autorizuoti servisai
- autorizuoti servisai ir jų adresai nurodyti instrukcijose arba gamintojo internetinėje svetainėje.